תפריט

עגלת הקניות שלי

סגולות קפה ירוק

סגולות קפה ירוק

כולם, כמעט, מתחילים את היום שלהם עם קפה טוב, בין אם בבית, בעבודה או בבית הקפה, כזה שנותן להם את ה"בוסט" הנהדר הזה להמשך היום וגם את הטעם הטוב. יש לא מעט סוגים של קפה וגם סוגים שונים של פולי קפה, כאשר ברשימה הזו, ואולי בין המסקרנים שיש, מוצע הקפה הירוק. בניגוד למקבילים שלהם הקלויים, פולי הקפה הירוק שומרים על הגוון הירוק הטבעי שלהם (מכאן שמו של הקפה) ועל נוגדי החמצון שבהם, במיוחד חומצה כלורוגנית, שמתהדרת במגוון יתרונות בריאותיים. המשמעות לזה בפועל היא לא מעט סגולות בריאות נהדרות שמציע הקפה, סגולות קפה ירוק שאסור לפספס.

מהו קפה ירוק?

פולי קפה ירוק הם פולי קפה גולמיים, לא קלויים, השומרים על צבעם הירוק הטבעי ומציעים מגוון של יתרונות בריאותיים שאינם נמצאים אצל עמיתיהם הקלויים. תהליך קליית פולי הקפה מפחית את תכולת החומצה הכלורוגנית, מרכיב מרכזי בקפה ירוק התורם ליתרונותיו הבריאותיים, מה שמציע לנו סגולות קפה ירוק נהדר בכל מנה של קפה. סגולותיו של קפה ירוק משתרעות מעבר לפרופיל טעמים ייחודי. הן כוללות תערובת חזקה של נוגדי חמצון ותרכובות ביו-אקטיביות אחרות שיכולות להשפיע לטובה על הבריאות.

ייחודו של הקפה הירוק טמון בהכנתו ובצריכתו. בניגוד לקפה המסורתי, שנקלה ומבושל, ניתן לצרוך פולי קפה ירוק בכמה דרכים, כולל כתוסף בצורת תמצית. הרבגוניות הזו, יחד עם היתרונות הבריאותיים שלו והסגולות הנפלאות, הופכים את הקפה הירוק לאלטרנטיבה מצוינת לחובבי קפה ולכל מי שהבריאות חשובה לו.

האם ירידה במשקל היא חלק מאותן סגולות קפה ירוק?

לצד לא מעט סגולות קפה ירוק, אפשר למצוא גם את היותו כזה המסייע בירידה במשקל. מחקרים העלו כי החומצה הכלורוגנית בפולי קפה ירוק יכולה להפחית את ספיגת הפחמימות ממערכת העיכול, להוריד את רמות הסוכר והאינסולין בדם, וכפועל יוצא מכך להפחית את אחוזי השומן בגוף. יחד עם זאת, חשוב להתייחס לעניין זה בשיקול דעת וממקום של חשיבה מקדימה. בעוד קפה ירוק יכול להיות תוספת מועילה למשטר ההרזיה, הוא צריך להשלים תזונה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה.

כיצד משפיע קפה ירוק על הבריאות הכללית?

השפעת הקפה הירוק על הבריאות היא הרבה מעבר לירידה במשקל. הרמות הגבוהות של נוגדי החמצון, במיוחד חומצה כלורוגנית, תורמות למעמדו של הקפה הירוק כמזון-על. נוגדי חמצון אלה יכולים לנטרל רדיקלים חופשיים מזיקים, להפחית מתח חמצוני ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות כמו מחלות לב וסוכרת. סגולות קפה ירוק כוללות גם תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לחזק עוד יותר את מערך ההגנה של הגוף.

יתרה מכך, קפה ירוק הוכח כבעל השפעה חיובית על לחץ הדם, כאשר כמה מחקרים מצביעים על כך שצריכה קבועה יכולה להוביל לירידה מתונה בלחץ הדם אצל כל אלה, הסובלים מיתר לחץ דם. יתרון זה, יחד עם תכולת הקפאין הנמוכה שלו בהשוואה לקפה קלוי, הופכים את הקפה הירוק לאפשרות טובה לכל מי שרוצה ליהנות מאורח חיים בריא ומקפה משובח בטעמו.

כיצד משפיע קפה ירוק על הערנות שלנו?

בעוד קפה ירוק מכיל פחות קפאין מאשר מקבילו הקלוי, הוא עדיין יכול להשפיע על רמות האנרגיה ונותן לא מעט "בוסט" לגוף. הסיבה לכך היא שאת תכולת הקפאין, למרות שהיא נמוכה יותר, משלימה החומצה הכלורוגנית, שיכולה להשפיע על מצב הרוח ועל התפקוד הקוגניטיבי. לאלה שרגישים לקפאין או רוצים להפחית ממנו, קפה ירוק מספק חלופה מתונה יותר לקפה מסורתי, עוזר במיקוד ובריכוז וללא הצורך במינוני קפאין גבוהים מדי. היבט זה נותן מענה מושלם לכל חובבי הקפה המחפשים חווית קפה פחות אינטנסיבית אך עדיין מעוררת וממריצה, באופן יחסי.

כיצד בחירה בקפה ירוק תורמת לסביבה?

בחירה בקפה ירוק מביאה אתה לא מעט יתרונות, ולא רק בריאותיים, אלא גם כאלה שתורמים לסביבה. עיבוד פולי קפה ירוק דורש פחות משאבים מזה של קפה קלוי מסורתי, מכיוון שהוא עוקף את תהליך הקלייה עתיר האנרגיה. טביעת הרגל הסביבתית המופחתת הזו היא סגולה מרכזית של קפה ירוק, הפונה לצרכנים מודעים לסביבה המעוניינים למזער את השפעתם על כדור הארץ ובכך לתרום לסביבה כולה. בנוסף, פולי קפה ירוק מגיעים לעתים קרובות מחוות בקנה מידה קטן שבהן יש עדיפות לשיטות חקלאות ברות קיימא, התומכות במגוון הביולוגי ובשמירה על בריאות ואיכות הקרקע. בחירה בקפה ירוק על פני סוגים אחרים של פולי קפה, לא רק מביאה אתה סגולות בריאות נהדרות, אלא גם נחשבת כבחירה שהיא מתחשבת יותר מבחינה סביבתית.

איך משלבים קפה ירוק באורח חיים בריא?

שילוב קפה ירוק באורח חיים בריא הוא פשוט מאד ולא מצריך היערכות או הכנות מיוחדות. ניתן לצרוך אותו בצורת פולי קפה המעובדים לכדי קפה במכונת קפה, לבשל אותו כמו קפה מסורתי, או לקחת אותו כתוסף בצורת תמצית. למי שרוצה ליהנות מטעמיו המשובחים של הקפה, טחינת פולי הקפה ובישולו, מציעים חווית טעם ייחודית השונה מזו של הקפה המסורתי. שתייה קפה ירוק פעם ביום, או יותר, בשילוב עם תזונה נכונה, בהחלט עושה טוב ומעבר לכך מביאה אתה גם חוויית שתייה נפלאה.

האם יש תופעות לוואי לשתיית קפה ירוק?

בעוד שאי אפשר להתעלם מלא מעט סגולות קפה ירוק, כמו כל קפה אחר, והקפאין שבו, כדאי לקחת בחשבון אפשרות לתופעות לוואי שונות. תכולת הקפאין, למרות שהיא נמוכה יותר בפולי הקפה הירוק מאשר בקפה הקלוי, עדיין עלולה לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים רגישים, כמו עצבנות, קלקול קיבה או נדודי שינה. בנוסף, מכיוון שפולי קפה ירוק אינם קלויים, ייתכן שיש להם רמת חומציות גבוהה יותר, מה שעלול להשפיע על אנשים עם בעיות עיכול כמו ריפלוקס. מצד שני, ואת זה חשוב מאד לזכור, תופעות הלוואי הללו הן בדרך כלל קלות ולעתים קרובות ניתן לטפל בהן על ידי התאמת כמות הקפה הירוק הנצרכת. ולכן, אם אתם חוששים מתופעות לוואי כלשהן, התחילו בקטן, שימו לב אם מופיעות תופעות כלשהן, ובהתאם הגדילו את הצריכה שלכם.

היכן מוצאים קפה ירוק באיכות גבוהה?

כדי ליהנות מהיתרונות הרבים של קפה ירוק ומהסגולות הנהדרים שלו, כדאי מאד לפנות לחנות המתמחה במכירת פולי קפה איכותיים. חנות המתמחה במכירת פולי איכותיים וטריים היא כזו העומדת בסטנדרטים גבוהים ועושה ככל שביכולתה על מנת לספק מענה ישיר לקהל הצרכנים, בתצורת פולי קפה ירוק נהדרים. כאשר מחפשים קפה ירוק, חשוב לבחור ספקים, קרי – חנויות, שמתעדפות שיטות חקלאות ידידותיות לסביבה ואתיות, מכיוון שהדבר לא רק משפיע על איכות הקפה אלא גם עוזר לשמור על כדור הארץ ומונע פגיעה מיותרת בסביבה.

בחירת החנות המתאימה לכם, עוזרת לכם ליהנות ממוצרי פרימיום ברמה גבוהה, מפולי קפה ירוק משובחים וסוגים נוספים וכמובן לתמוך בעסק עצמו, שאיכות היא בראש מעיניו. קבלת מידע מפורט על המקורות והעיבוד של הקפה הירוק שאתם רוכשים, יכול לעזור לכם בהחלטה הנכונה וביחידה שמה שבחרתם הוא נכון ומתאים.

אוהבים קפה טרי וטעים?

ניחוח קפה, חנות קפה בזיכרון יעקב, היא הכתובת הנכונה עבורכם. בחנות תמצאו מגוון רחב של פולי קפה ותערובות נהדרות, כולל כאלו המציעות גם סגולות קפה ירוק. ניתן לשבת בבית הקפה של החנות או להזמין, דרך החנות האינטרנטית, את התערובות שבהן אתם מעוניינים ולהתחיל, או לסיים, אם היום שלכם מוקפים בניחוחות וטעמים משובחים. יש לכם שאלה בנושא או בקשה מיוחדת? צרו אתנו קשר בטלפון 054-2088234. נשמח לעמוד לרשותכם.

 

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
phone icon
phone icon Whatsapp icon

מוזמנים להתפנק איתנו השאירו פרטים

דילוג לתוכן